Tuesday, July 06, 2010

I need alot of money now, who wants to give me? LOL~

I am doing something which i not suppose to do, thinking something that i shouldn't be thinking too. FUCK~ What's wrong with me? I really can't stop thinking

Out of sudden, I know is impossible but I chose not to believe it. I know I am stupid but I just waiting for something. That most people won't do it de. Somehow, I just can't accept the fact. I regret what i did, and not I couldn't turn back the time anymore. If I have any chance, I will do it in happily and peaceful. Sigh~ I really need something to distract me for this matter. =(

I am scare to do it alone and I might break down one day. I don't know what to do.

如果我能回到以前,我会选择不认识你。不 是我后悔。是我不能面对,没有你的结局。
从此以后,我们的幸福,与彼此都无关了。
我没有很想你,只是开心的时候会想起你, 你是我第一个想要分享的人。
我没有很想你,只是在听歌的时候会突然想 起你,不为什么,只因为那歌词里写的好像我和你。
我没有很想你,只是在早晨醒来的时候会突 然想起你,不为什么,只因为梦里出现的好想你。
我真的没有很想你, 我只是在不想想你的时候想起你。
想你,但却害怕让你知道, 所以不敢也不会打扰你。
我一直比你想象的更加爱你, 可是我却不能告诉你。
想你,不打扰你,是因为太爱你。