Wednesday, October 04, 2006

haiz.
life is so boring
hmm..
hate holiday la
cannot c u all..
haha
working days nw
time is difficult to pass
i hate my com!
haiz

tt is a reason y relationship is so hurtin
and troubleson lor
haiz
i dunnno whether is true anot
but i dun wanna think abt it
bu zhi de
frenz are important nw
yah.. agree with mi ba..



我知道我们都没有错
只是放手会比较好过
最美的爱情回忆里待续

我陪你走到最后 能不能别想太多
会不会手牵着手 晚一点才到尽头
你说不该再相见只为了瞬间
谢谢你让我听见 因为我在等待永远
谢谢你让我听见 因为我在等待永远

No comments: